Årsmöte och ny ordförande för Svenska Kvinnoförbundet i Korsholm

Ordförande Ulla-Maj Salin tackar efter många år för sig och ger över ordförandeklubban till Monica Asplund.
21.02.2016 kl. 14:50

Martyrskapet som strategi och livshållning

Om martyrer och det där med att fördela inte bara jämnt - utan i mån av möjlighet också jämt
11.01.2016 kl. 14:52

Fruntimmersmarknad på Smedsby Torg 23.7 kl. 10 - 15

Välkommen med på Svenska Kvinnoförbundet i Korsholms traditionella Fruntimmersmarknad!
11.07.2015 kl. 14:54

Att svänga negativa tankar till positiva. Att nå framgång.

Skribenten Maria arbetar som marknadsföringskonsult via sitt företag CELMA. Maria är även styrelsemedlem i Korsholms Kvinnoförbund och ordförande för Korsholms företagare. Detta inlägg handlar om framgång och hur man svänger sina negativa tankar till något positivt.
19.03.2015 kl. 14:55

Att skapa balans

Sofie Lindvik, Diplomerad Kostrådgivare och snart diplomerad Reflexolog (helkroppszonterapeut) har skrivit ett blogginlägg till oss kvinnor . Sofie har även en bakgrund som närvårdare och socialarbetare. På hennes hemsida och blogg http://www.halsovisare.com bloggar hon om kost, hälsa och vägen till en naturlig balans i vardagen. Som kostrådgivare förespråkar hon en individuellt anpassad naturlig, artegen kost utan tillsatser, socker och gluten. Näringsrik mat som hjälper din kropp att upprätthålla hälsa och balans.
02.10.2014 kl. 14:58

Wivan Nygård-Fagerudd till Europa parlamentet

Svenska Kvinnoförbundet i Korsholms insändare till stöd för EU-valskandidat Wivan Nygård-Fagerudd. Publicerad i VBL 15.5.2014.
15.04.2014 kl. 15:14